"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pátek 14. června 2013

Den 18

Čtvrtek 13.6.

Ráno jsem se “vyšprajcovala” a šla zas běhat. Bože, to mi dává zabrat nejvíc! Ale svítilo sluníčko a mě se šlo velmi lehce. Navíc jsem byla příjemně naladěná a tak trošku pod vlivem hormonů :)

Kombinace běh+chůze - dohromady 25 minut. Náhodou dobrý!

Raní váha: tak to je úplně super - 93,4 kg (nechápu, jak může váha během čtyř dnů takhle kolísat...)

Snídaně: kefírové mléko, jahody a trošku (asi lžíce) čokoládových musli

Oběd: trošku rýže, kuřecí stehení řízeček (fakt malinkej kousek) a dušená zelenina

Káva s jedním cukrem

Svačina: sýr cottage (200 gr)

Večeře: tak to byl fakt hnus, tohle už nesmím dopustit. Neměla jsem doma nic k jídlu a šla jsem na angličtinu, kterou míváme každý čtvrtek v nějaké hospodě. A tentokrát jsme byli v Irish pub, kde mají na jídlo pouze zapečené bagety! Jsem na sebe pyšná, protože jsem šla kus pěšky do jiné restaurace, kde jsem si objednala zeleninový salát. Takže to nakonec dobře dopadlo, ale měla jsem fakt už hlad jak vlčák! Jo a měla jsem jedno malý pivo (Plzeň), prý je dobrá na podporu ledvin... :)

Zajímavý bylo, že jsem byla celý den šťastná. Možná to bylo tím běháním, možná zážitkem v předešlého večera (dostala jsem mimo jiné úplně skvělou pracovní nabídku), možná proto, že mi Alice Kirš nabídla spolupráci. Btw na jejím blogu mi vyšel článek ;) Mám opravdu plodné dny ...

Další zajímavost byla, že jsem se večer cítila tak nějak vzrušeně, možná až skoro nadrženě :) a asi jsem to i vyzařovala, protože se mnou jeden muž docela hezky flirtoval... nebo že bych flirtovala já s ním?  To je vlastně jedno, ale opět mi to ukázalo, jak moc záleží na tom, jak se žena cítí a co tím pádem vyzařuje. Krásné potvrzení :)

Tak tedy prima den

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka