"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

čtvrtek 20. června 2013

Den 23

Pokusím se popsat svoje pocity z úterního rána, přesto, že dnes už je čtvrtek.

Ranní váha: 94,2 kg! Chce se mi plakat. Váha nejde dolů, naopak.
Jdu počtvrté cvičit a všechno mě bolí...

Nejde mi zapnout pc, asi umřel. Další darda! Takže cvičení se nekoná, na běhání venku už nemám ani čas ani chuť. Sedím na posteli a mám pocit, že jsem totální looser. Cítím se frustrovaná, unavená, demotivovaná.

Pouštím ty emoce a po chvíli se začínají měnit. Přeci to nevzdám?! Co to o sobě říkám? Kde jsem se ztratila? Tohle přeci už nejsem já! Mám pocit, že se nesnáším za tyto pocity. Přemýšlím, co s tím...

Vždyť to přeci umím zpracovat. No tak zlatíčko, co to říkáš! Zpátky k sobě. Domů. Kde je ta statečná a úžasná holka? Copak to se mnou hraje moje mysl za hry? A pak mi to došlo. Ztrácím ženský princip. Dostávám se do toho mužského, který je založený na výkonu a zaměření. Frustruje mě, že to nejde rychleji a ztrácím lehkost a radost. Tak takhle ne! Zpátky k sobě! Ano, jsem teď v mužské energii, ale stále jsem žena. Mám teď období, kdy si potřebuji nastavit cíle a mít jasné zaměření, ale nenechám se tím frustrovat a stresovat. Záleží na mě jak se budu cítit! A tohle se mi nelíbí. Uklidňuji svého vnitřního muže a podporuji svou vnitřní ženu. Tu hádku ukončíme a budeme zase spolupracovat, ano? Cítím se klidnější. Zvládnu to!

Snídaně: ovesná kaše (rozinky, brusinky, mandle, skořice a trochu třtinového cukru - začínám mít lehce alergickou reakci na med - už jsem jednou po medu skončila na kalciovkách, nebudu to riskovat)

Oběd: luštěninová polévka (fazole, hrách, čočka)

Káva+lžička třin. cukru

Svačina: sklenička (2 dcl) podmáslí

Večeře: listový salát (ledový a polníček), řapíkatý celer, rajčátka chery, 2 vejce a trošku uzeného tofu

Po véči: asi 2 polévkové lžíce vanilkového tvarohu s pár rozinkami

Je vedro! Hodně piju... a asi jako každý trošku trpím :)

Úterý 18.6.2013

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka