"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 3. června 2013

Den pět

31.5.2013


Můj milý Buddy,


můj nakopnutý prst pěkně zmodral. Všimla jsem si toho dnes ráno, když jsem si dala jen volné a lehounké protažení (zacvičila jsem si pozdrav slunci). Rozhodla jsem se, že si každý týden udělám jedno ráno bez cvičení. Jen s protažením. Zítra si dám zas Tybeťany a v neděli jdu opět běhat (nebo se aspoň tvářím, že je to běh :) )


Ranní váha 96,4 kg.


Snídaně: opět chleba, půlka s máslem, půlka s džemem (nad tím se mi zatím nechce přemýšlet....)


Včerejší oběd: rýže s dušenou zeleninou - mňam ;)


Svačina: jablíčko


Večeře (a na to jsem obzvlášť pyšná): zeleninový salát se šunkou, sýrem a vejcem - samozřejmě bez dresingu


Včera večer totiž probíhalo naše každotýdenní setkání v pizzerii s angličtinou, kde jsem si vždy dávala pizzu. Dokonce jsem nechala na talíři trochu šunky, protože si mi jí tam zdálo moc! Jsem fakt dobrá :) Taky jsem si dala dvě decky bílého vína s obyč vodou.


Je zajímavé jak skvěle se cítím, to jsem úplně nečekala. Mám opravdu spoustu energie a je mi tak nějak příjemně lehko. A co mě nejvíce překvapuje, vůbec, ale vůbec netrpím. Možná to ještě přijde, ale nastavila jsem si do hlavy, že je to skvělé a že mě to baví. Rozhodla jsem se, že si svoje hubnutí užiju jako největší mejdan a zároveň oslavu života.


Už po 4 dnech se mi vyčistila pleť. Že by bylo vážně pravda to, co se říká? Surprise! :)

Pokud se budu cítit po celou dobu takto, nechápu, proč jsem se do toho nepustila dřív. Ale i na toto sedí můj oblíbený citát od Eckharta Tolleho: “Utrpení je nezbytné jen do té doby, dokud si neuvědomíme, že nezbytné není.” No a mě už trpět nebavilo :) That´s all.

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka