"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

neděle 23. června 2013

Den 27

Můj milý deníčku,


dnes jsem opět úplně bytostně cítila lásku k životu. Cítím, jak se moje tělo čistí a je den za dnem krásnější a stále více v harmonii. Sice mě stále něco bolí od cvičení, ale je to příjemná bolest. Připomíná mi, že žiju!  


Našla jsem úžasné stránky, kde si zaznamenávám přesně to, co jím a co dělám za aktivity a ony mi budou zaznamenávat průběh mé změny.


Ranní váha: 92,8 juchů :)


Snídaně: ovesná kaše + rozinky, mandle, semínka (1 358 KJ) - přidávám hodnoty ze stránek, paráda, že :)


Oběd: vařený květák, 3 vejce, trošku eidamu (2 208 KJ)


Svačina: podmáslí a mrkev (558 KJ)


Večeře: salát se sýrem  balkán a cottage (1 486 KJ)


Aktivity: raní cvičení s Jillian (25 minut) - furt mi to dává zabrat... ale nepolevím! Koukám se občas na videa, kde jsou lidi mnohem mnohem tlustší než já a dají to! Je to pro mě velmi inspirující. Vždycky si uložím do hlavy to, jak oni trpí a jak na ně jejich trenér řve a když už nemůžu, používám to na sebe. Můj vnitřní trenér na mě pak řve... je to otázka rozhodnutí! Vyber si! Nevzdáš to v průběhu! Tohle prostě dokončíš! Tohle zvládneš! Po tom, co jsem přešla žhavé uhlí už vím, že opravdu zvládnu cokoli budu chtít! Navíc už jsem dvakrát v životě zhubla, pokaždé 25 kilo (no jo, já vím...) Jen jsem tehdy neměla v hlavě to, co tam mám teď a tak jsem to postupem let (vždy mi to trvalo téměř 10 let) nabrala zpět...


Poprvé jsem zhubla, když měl můj syn 1 rok (v těhotenství jsem nabrala 25 kilo) a po roce jsem vážila (pro mě teď neuvěřitelných 71 kg). Zkusím někoho požádat, jestli by mi nějak naskenoval fotku, kde mi je 22 let a mám tuto váhu...)


Potom jsem ve svých 31 letech vážila neuvěřitelných 107 kg - ano, čteš správně... a tehdy jsem chodila do 3 měsíčního kurzu na hubnutí, kde jsem zhubla 13 kilo a potom dalších 12 v průběhu dalšího půl roku. Takže jsem během 9-ti měsíců dala dolů 26 kg a ve svých 32 letech jsem měla 81 kg.


No a během dalších 9 let jsem postupně přibrala na 101 (letos po novém roce...) a do konce letošního roku budu mít zpět svých 77 (max 80) kg


Zítra se změřím po měsíci mé proměny. A taky natočím video o mých pocitech po prvním měsíci změny návyků - tentokrát už trvalých ;)
Cítím se prostě skvěle! Dnes jsme si s kamarádkou říkaly... proč už jsme to neudělaly dávno? Proč jsme to nechaly dojít tak daleko??? Pěkně jsme se vyprasily :)

Tak tedy krásný den všem mým krásným divoženkám i úžasným mužům a sportu zdar! :)

Sobota 22.6.2031

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka