"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

neděle 16. června 2013

Den 21

Neděle ráno. To bude bolet :)

Ranní cvičení s Jillian - 25 minut a jsem opět grogy. Dámských kliků udělám 6 a jsem mrtvá! Mám pocit, že mi upadnou ruce :)

Ranní váha: 93,1 kg

Snídaně: ovesná kaše s banánem, medem a mandlemi, černý neslazený čaj

Normálně jsem dnes odpadla. Cítila jsem se fakt unavená. Před obědem jsem si šla asi na hodinu a půl lehnout do peřinek, to už se mi nestalo ani nepamatuju :)

Oběd: pstruh lososovitý (ten je ale fakt vynikající - vřele doporučuju) a dušená zelenina s kuskusem - konečně jsem ji dojedla  :)

Káva s jedním třtinovým cukrem

Sváča: trochu vanilkového přislazeného tvarohu s rozinkami, mandlemi a sušenými švestkami (trošku mě honí o víkendu mlsná)

Večeře: zeleninový salát s dresingem z jogurtu a sýra cottage

Dneska nemám psací buňky. Nějak mi to nejde. Ale cítím se v pohodě. Nic mi výrazně nevadí. Zatím je změna jídelníčku i návyků docela bezbolestná... teda až na moje tělo, to mě dnes fakt bolí :) chodím ze schodů jak zmlácená :)

Tak pa pa a sportu zdar!

Neděle 16.6.

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka