"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pátek 28. června 2013

Den 33

Ó můj bože! Dnes to bude zlý... věděla jsem to hned, jak jsem se probudila. Je zajímavý, že když vědomě prožívám svůj měsíční cyklus, dokážu ráno poznat, že se moje fáze změnila... Jsem v premenstruační fázi a dneska to je trošku jiný, disciplína nikde, čarodějnice u vlády... a ta prostě neposlouchá a dělá si co chce! :)

Takže... ráno jsem cvičila, ale skončila jsem 4 minuty před koncem, když už jsem prostě neměla sílu pokračovat. Ani ne tak fyzicky, jako spíš psychicky. Prostě jsem to vzdala... no a co :)

Ranní váha moc fajn: 91,8 kg

Snídaně: jáhlová kaše a banán 800 KJ

Šla jsem potom vyřídit něco na poštu a do banky a dopoledne celkem v pohodě. Koupila jsem si na trhu jahody a ve zdravé výživě nějaké potraviny, ale už tam mě honila mlsná jak sviňa :) koupila jsem si jakousi jablečnou trubičku a hned jsem jí snědla. Dneska to nebude jen tak :)

Oběd u kamarádky: kuskus, celer, žampiony, ryba a trochu sójového masa - furt dobrý 835 KJ

Ale pak to začalo :) káva a cukr + půlka ořechové tyčinky (asi 18 gr) 550 KJ

Jahody - 250 gr - 370 KJ + trochu třešní - asi 100 gr - 130 KJ + za chvíli nektarinka 150 KJ

Sváča: 3 plátky knackebrotu a celerovo-mrkvová pomazánka slunečnicová semínka  - 1150 KJ ale furt jsem měla hlad, chuť... co já vím :) takže následovala zeleninová polévka - dalších 640 KJ no a k dovršení všeho dva kukuřičný chlebíčky politý čokoládou! Jsem fakt divoženka dneska :)

No a to je vlastně všechno... ale celej ten maraton má 4 500 KJ, takže dobrý vlastně :)
už si dám jen trošku té polévky!

Jinak včera na ang jsem si dala ještě indiánské fazole a nejdřív deci vína s vodou a pak Lucinka objednala šáňo, že je úspěšna bakalářka, takže dvě skleničky... no a taky jsem měla čaj se smetánkou a cukrem. Fakt škandál!

Ale dneska se tomu nic nevyrovná, dnes jedu :)

Taky mám dnes trošku depkařský stavy, rozhodla jsem se, že si půjdu napustit vanu a popovídám si sama ze sebou, copak se děje. Mám v sobě takovou zvláštní lítost a jakoby strach nebo co... Asi si něco žádá mou pozornost. Tento předmenstruační týden je skvělý k tomu, aby jsme objevily to, co v našem životě už nemá místo. To, co nefunguje, co už nám neslouží a co bychom měli s menstruací pustit pryč. Tak to půjdu najít.... Vana je k tomu úplně luxusní, rozpouští spousty bloků a dokáže pomoci je uvolnit. A pokud se mi povede ještě uvolnit emoce a plakat... rozpustí se to úplně!

Ještě se jdu projít s pejskem a pak vana. Možná si dám tu polívečku, možná něco jinýho. Podám hlášení později...

Tak dnes holky ukazuju, že i pravidla se prostě jednou za čas dají porušovat. Čarodějnicím zdar! Vaše Hanka

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka