"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pátek 21. června 2013

Den 26

Pátek ráno...


Cvičení s Jillian - uf :)


Ranní váha: 93,4 kg


Snídaně: jáhlovo-rýžová kaše s čerstvými jahodami, semínky slunečnice a lžičkou třtin. cukru


Oběd: moje oblíbená luštěninová polévka (příště jí musím udělat fakt míň) :)


Káva s jedním třtinovým cukrem


Svačina: po dlouhé době jsem ji nestihla a hlavně jsem doma neměla nic, co bych mohla sníst...


Večeře: 2 dcl podmáslí, nektarinka, 250 gr sherry rajčátek a půlka sýra cottage

Později: čerstvé jahody a lžíce zakysané smetany


Teď už asi půjdu do pelechu a nechám si zajít chuť na nějaký blbosti :) ale možná si ještě vezmu mrkev :)




Už se zase cítím skvěle, depka zcela zmizela. Potřebovala jsem si jen srovnat něco v hlavince a je po “problému”. Ještě mi občas vyskočí nějaký kostlivec ze skříně, jsem hold jen člověk a stále má co zlepšovat a “čistit”. No, jinak bych už tu asi nebyla a polehávala někde s pánem Bohem a dalšími andílky na obláčku :)


Objevila jsem taky stránky na fb a blog jedné ženy, která udělala stejné rozhodnutí jako já a podařilo se jí báječně změnit si postavu a hlavně celý život. Velmi mě inspirovala. Hlavně svým blogem... těším se až si i ten svůj taky vymazlím. Dnes jsem zjistila, že na můj blog chodí čím dál víc lidí. Dnes 231 lidí... wow! Díky vám ;)


Dnes slavnostně slibuji, že v neděli natočím video, kde se vám představím osobně ;) a ukážu se vám, abyste mohli vidět i mou energii. To se totiž okecat na blogu nedá :) Je to pro mě veliká výzva... ale jdu do toho!

Tak tedy krásný páteční večer a Buďte okouzlující, buďte své, milé divošky ♥

Pátek 21.6.2013

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka