"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

úterý 11. června 2013

Den 16

Úterý...

Včera jsem šla opět pozdě spát. A protože jsem už trošku přetažená, moje tělíčko ráno řeklo NE. Takže jsem po prvním probuzení kolem šesté ještě usnula a vzbudila jsem se tak, že jsem už nestíhala jít běhat (ale stejně se mi dneska fakt nechtělo!) Takže první mínusy jsou tu.

Ranní cvičení: nula :(

Ranní váha: další pecka... 96,5 (o kilo a půl víc než včera!) voda, díky menstruaci ukazuje co umí...

Snídaně: dva plátky suchého žitného chleba, čaj - zas basa :)

Sváča: nic

Oběd: pstruh s dušenou zeleninou (tý tam bylo fakt jen trošku a ryba měla asi 130 gr)

Kafe s jedním cukrem

Svačina (až kolem 6) asi 8 jahod s trochou kefíru

Večeře: zeleninový salát s balkánským sýrem

Dnes mě navštívila Ivanka Nohavová, která je výživová poradkyně a trenérka. Postavila mě na váhu, co váží tuky a svaly v těle a taky vodu. Řekla mi, že takové hodnoty jako mám já ještě za svou praxi neviděla. Průměrná žena mého věku má podíl tuku v těle kolem 40 % a víc,  já mám pouhých 21,6 % a svalovou hmotu mám 72,6 % což prý mají sportovci :) Na jednu stranu dobrý, ale na druhou to budu mít asi dost složitý. Průšvih je voda, tu mám velmi vysoko - 60% (to jsem cítila, aniž by mi to někdo řekl... ). Takže odkyselit a ještě odvodnit...

Ivanka je moc fajn a dělá první konzultaci zdarma. Krásně jsme si popovídaly a ona mi vysvětlila, co asi tak budu muset jíst.

Bohužel to nepůjde bez běhání a jiných aerobních aktivit a žádný posilování a tak, protože svalů mám až až :) Teď už dává smysl moje váha, kterou mi většinou málokdo věří, když mu ji řeknu :)

Takže budu muset změnit jídelníček, jím hrozně málo... to je fakt prča :)

No nic, budu muset následovat mou kamarádku Zdeňulku, která už 20 dní poctivě denně cvičí! Ale začnu až mi skončí menzes, respektuju svoje tělo a to teď fakt cvičit nechce... Stačí, že jsem dnes po celodenní práci asi 2 hodiny uklízela, to byl tělocvik jedna básnička :)

Tak krásný den všem a sportu … no nazdar :)

Úterý 11.6.2013

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka