"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pátek 21. června 2013

Den 25

Můj milý deníčku,

tak už jsem se trošku zklidnila a taky váha se zas pomalinku sune dolů.  Akorát je už druhý den vedro jak sviňa! :) Přesto cvičím a pokračuji ve všem, co jsem si stanovila. Je docela zajímavý (někdy i trošku vtipný)  kolik lidí mi chce pomoct a poradit a hlavně jak každý říká něco jiného. Je to asi takhle, kolik lidí tolik pravd i názorů a platí stejně jako v životních pravdách, tak v pravdách o hubnutí.

Nicméně, já Hanka Pisková, mám taky svou pravdu a ráda si vyslechnu něčí názor, i se ráda nechám inspirovat, ale stejně se rozhodnu podle své beraní hlavinky sama. I kdybych si ten čumáček měla natlouct, je to prostě můj čumáček :) Nejsem panenka na hraní a zkušenosti a poznatky jsou prostě nepřenosné. Stejně jako to platí třeba u rodičů a dětí...

Moje doporučení pro ostatní tudíž zní: naslouchejte, ale neposlouchejte ;) a poslouchejte, ale nenaslouchejte ;) to první platí pro ostatní lidi a to druhé pro nás samotné. Vysvětlím ;)

Naslouchejte, ale neposlouchejte. Poslechněte si, co vám říkají ostatní, nastudujte si všemožné prameny a nechejte se inspirovat. ALE! Poslechněte to, co vám na tu informaci říká vaše tělo. Představte si, že budete např jíst 2x denně a poslechněte si, co říká tělo. Nebo si představte, že budete jíst každé 3 hodiny a opět naslouchejte sami sobě. To samé platí i u masa, obilovin atd. Prostě u všeho. Vždyť přeci jde o to, aby jsme byli šťastní, ne? A těm, kdo by teď vtipně namítli, že jsou šťastní, když do sebe navalí třeba vepřo, knedlo, zelo, zapijí to pivem a navrch si dají zmrzku... tak si upřímně odpovězte... cítíte se potom opravdu dobře a plní energie? Je vaše tělo spokojené? Vsadím se, že ne ;)

Naopak Poslouchejte, ale nenaslouchejte. To naopak platí pro nás samotné. Poslouchejte svoje tělo, ale příliš nenaslouchejte šotkovi, kterého máme všichni v hlavě. To je ten malej hajzlík, kterej říká: “dej si ještě zmrzku, co z toho života vůbec máš”, nebo: “jeden větrník ještě nikoho nezabil” nebo: “celozrný pečivo je zdravý a malý dvě houstičky na véču je skoro nic” a tak podobně :) asi to znáte, že? :) Tohle není moudrost těla, to je rozežranost EGA a naší mysli :)

Tak zpět k režimu :)

Ranní váha: 93,4 kg

Cvičení: 25 minut s Jillian - skoro už tu holku začínám mít ráda :)

Snídaně: jahelno-rýžová kaše s rozinkami atd. (jako každý den)

Oběd: zapečená zelenina s bulgurem

Káva se lžičkou třtinového cukru (prostě to mám ráda! a tělu ta trocha nevadí)

Svačina: jahody s trochou (asi dvě lžíce) vanilkového tvarohu a asi 1,5 dcl podmáslí

Večeře: zeleninový salát s balkánem

Čtvrtek 20.6.

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka