"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

úterý 25. června 2013

Den 30

Umřu, to vím! Ranní cvičení je fakt hustý a level 2 je prostě …. no, zůstanu dáma :)

Ranní váha: 93 kg - co to jako je?

Snídaně: ovesná kaše, rozinky, cukr 800 KJ

Oběd: žampiony + 2 vejce 1 100 KJ

Svačina: zakysaná smetana + tvrdý tvaroh, jahody + rozinky, trošku cukru (to bylo fááákt dobrý!) ale 1 400 KJ :) ušetřila jsem na obědě ;)

Večeře: mrkev + celer + cibule + česnek - zapečeno v troubě, podlito vývarem (to mám fakt ráda, něco jako základ pod svíčkovou...

Čaj se smetanou do kávy a jedním cukrem a pár rozinkami... měla jsem trošku chuť na něco sladkýho. Dohromady vše 1 600 KJ

Je večer a já jsem se dokoukala na film a přepadl mě nějaký smutek. Mám takový chvilkový pocit, že jsem sama. I když vím, že nejsem, občas se mi to na chvíli stane. A když jsem kontrolovala maily, našla jsem tam na youtube komentář od Ivky, který mě rozplakal znovu...

Vážně cítím velkou vděčnost a teď nevím jestli bulím smutkem a nebo dojetím nad tím, jaké mám štěstí na všechny lidi v mém životě... Nedostává se mi lásky na určitých místech (hlavně z minulosti) a zároveň dostávám takový obrovský dárky v současnosti. Jen... ráda bych se teď k někomu stulila a sdílela s ním svoje smutky i radosti. Ale to asi znáte vy, co žijete sami... Občas mi vážně chybí partner... Nemám dnes chuť být velká holka. Uvědomuju si tu holčičí náladu. Poslední dobou hodně zkoumám fáze menstruačního cyklu a právě se nacházím v ovulační fázi a musím říct, že to fakt funguje. Nemám chuť být silná, zaměřená na cíl ani statečná. Naopak. Mám chuť se stulit do klína někomu, kdo mě pohladí po vlasech a řekne... neboj se, všechno je v pořádku! A tak tedy půjdu s touto svou náladou raději spát. Dobrou noc všem, kteří jste momentálně taky sami a posílám vám polibek na čelo a objetí. Na chvíli zavřete oči a představte si můj hlas jak vám šeptá do vlasů... všechno je v pořádku! With love ♥

Úterý 25.6.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka