"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 3. června 2013

Den osm

Milý deníčku :)


Ráno jsem si dala 5 Tibeťanů po 15-ti opakováních. Už se ani nemusím tak moc přemlouvat, abych ráno cvičila. Ale, že bych z toho skákala radostí a nemohla se dočkat, to tedy taky říct nemůžu :)


Dnes ráno jsem se na radu mého trenéra vzdala chleba a dala jsem si na snídani 4 vejce bez ničeho a k tomu jsem si vypila 2 dcl podmáslí. Jsem zvědavá, co to se mnou udělá :) Jdu si teď udělat čaj.


Zkoumala jsem včera co by se dalo snídat a různé pohankové a jiné kaše s ovocem vypadají celkem dobře. Asi to zkusím...


Ranní váha 96 kg (hups - už 3 dny stejné) ale celkové skóre za týden je 1,5 kg, což je super! Za měsíc by to tedy mohlo být kolem 5-ti kilo, což je ideální. Rozhodně nehodlám prožívat vtipný jo-jo efekt, který při větším hubnutí většinou přichází. Nechci se zabít :)


Včerejší menu:


oběd: asi 5 malých brambor, zapečných s 1 cibulí, 3 česneky a lilkem. Na závěr posypané troškou sýra gouda


Po obědě kafe a jeden čokoládový bonbon.


Sváča: nektarinka a pár hroznů a 2 dcl podmáslí


Večeře: ledový salát+polníček (žádnej sýr, žádnej chleba...) a nasucho opražená semínka slunečnice. Stonek řapíkatého celeru, 1 rajče a mrkev. Později jeden bílý jogurt. Černý čaj s kapkou mléka.

Tož tak :) 

Krásný den všem přeje Hanka


www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka