"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 3. června 2013

Den sedm




Ranní váha stejná jako včera, vlastně poprvé :) 95,9 kg


Že bych už začínala mít chutě a pociťovala změnu životního stylu jako dietu? No a nebo jsem to předtím trošku přeháněla, protože vím, že se má jíst každé 3 hodiny a to jsem nedělala. A nebo je to možná tím, že je víkend :)


Takže včerejší oběd: rýže s dušenou zelenino (hrášek, kukuřice, fazolové lusky)


Svačina: nektarinka, hrozny, jo a ještě 2 dcl kefírového ovocného mléka.


Během odpoledne: káva s jedním cukrem a jeden čokoládový bonbon (no a co!) :) a asi 3 sušené švestky. Bere mě to :)


Večeře: dva kousky chleba moskva potřené slabě pomazánkovým máslem. Jeden plátek šunky a jeden plátek tvrdého sýra. Jedna mrkev a rajče.


Později (asi za 2 hodiny): dvě rajčata s troškou jogurtového dresinku s česnekem


To zas není tak hrozný :) ale jak jsem předtím jedla málo, měla jsem pocit, že jsem toho spořádala moc... S tím musím přestat, to by potom pěkně zamávalo s mým programem v hlavě.


Jinak dnes je neděle a na tu připadá moje ranní běhání (belhání:) ) Takže celkem chůze-běh to bylo 12 minut. Myslím, že můj trenér na mě zatím může být pyšný. No jo, já vím, že týden není žádný hrdinství :)


Snídaně: dva plátky chleba moskva, jeden slabě máznutý pomazánkovým máslem, druhý s máslem a marmeládkou (a ta mi právě dnes došla...)


Teď si půjdu nalít trošku podmáslí.

Tak tedy sama sobě přeju krásný den a chválím se. Jsem skvělá! :)

Hanka

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka