"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

čtvrtek 20. června 2013

Den 24

Středa ráno, váha 94 kg - co to jako je??? 

Asi se nebudu chvíli vážit! Včera jsem byla lítostivá, dnes se na sebe zlobím! Ale nejen kvůli váze. Zlobím se, protože mám pocit, že stejně jako s váhou, stojím i v životě. Mám toho spoustu rozdělaného a nic nedokončeného! Svou zlost převracím do síly a odhodlání! O víkendu dokončím jednu z rozdělaných věcí a pak až se pustím do další!

Půjčila jsem si od mamky noťas a cvičím. Žádný vzdávání. Never never never give up! No a co, že váha stojí, to dám! Všechno má svůj čas.

Snídaně: jáhlovo-rýžová kaše (rozinky, brusinky, mandle, semínka slunečnice a trochu cukru)

Oběd: luštěninová polévka a na malém talířku trochu brambor a dušené mrkve

Káva+lžička třtin. cukru

Sváča: 2 dcl podmáslí

Večeře: zapečený lilek, celer, cibule a žampiony + kousek sýra tofu

Po véči: pár slunečnicových semínek a asi 10 rozinek

Počítač už je opravený doma, ale nejde mi výstup na myš :-( Na notebooku mi nejde psát deník, musím to udělat až zítra (píšu dnes, ve čtvrtek).

Dnešní mužská energie, mě vykopala k akci. Jo, ujasnila jsem si, co potřebuji dodělat a kdy! Budu se teď hlavně soustředit na projekty a méně na hubnutí. To půjde samo, tečka! Sice mě bolí celý tělo, ale ve cvičení taky vytrvám. Bude to lepší a lepší.

Večer přišla kamarádka a prohlížíme si starý fotky. Jo, vím, že to zvládnu. Když jsem štíhlejší, jsem mnohem krásnější a sebevědomější. Jsem to prostě já! Jasně, že se mám ráda i tak, ale... :) ta štíhlá kráska už chce zase ven. Už jí ty “kila ochrany” neslouží, ona už se totiž nebojí, je připravená vyrazit do světa a být zase více živá, nespoutaná a divoká... a kila jí v tom brání a brzdí ji. Jo, mohly být po nějakou dobu jakási záchranná vesta (možná hlavně před ní samou), ale to už je pryč! Juchů, jde se ven ;)

Středa 19.6.2013

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka