"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 3. června 2013

Den devět



Dnes ráno jsem byla po čtvrté běhat/chodit. Jsem zatím na 15-ti minutách. Je to fakt zatím víc vopruz než pohodička. Běžím dvě minuty a už nemůžu. Je to zvláštní pocit nenávisti a radosti. Každopádně je to really big challenge, to bez diskuse! Jsem ve své podstatě obrovskej lenoch i když vlastně skoro vůbec nelenoším. Ale jako výborný vnímám to, že už se umím vybičovat k akci (tenhle vtipnej chůzo-běh) a zároveň sebou umím fláknout i na sedačku a třeba koukat na film s kamarádkou. BTW raději bych se stulila do náruče nějakýmu krásnýmu a velkýmu chlapovi. No, co už, není tu a tak je zbytečný fňukat. Nicméně na minutku zavřít oči a vizualizovat si to není k zahození... Tak moment, jdu na to hned :) Hm, pěkná představa...


Ok, nebudu se tu rozkecávat a jdu na technické údaje


Ranní váha: 95,4 (ty jo!)


Snídaně: bílý jogurt a trošku domácích musli z ovesných vloček, semínek a sušeného ovoce od mé kamarádky (panebože, to jsou fakt cvoci, co dělají domácí musli!?) a ještě si dám čaj


Včerejší menu:


Oběd: nějaká dobrá ryba :) (ty jo, co to bylo?) bez přílohy. 3 filety, vlastně nevím gramáž. Ježíš, já jsem fakt nemožná s tímhle :)


Kafe a jedna sušená švestka (mám trochu chuť na čokoládu, ale používám Andyho techniku a za verbální podpory mého trenéra (“představuj si, že je to hnědý hovno” ) si ji fakt nedám :)


Odpolední svačina: mrkev a 2 dcl podmáslí


Večeře: rýže s dušenou zeleninou (já vím, že to není úplně správně podle takových těch co by se mělo, ale fakt mě nebaví být fanatik)


Ty jo, mám chuť na zralý a sladký jahody. Ty bych si tak dala! Mňam.

Celkový stav, pohodička :) Ale! Kritické období 3 menstruační fáze přede mnou a tam se teprve ukáže síla odhodlání...

Tak prima den všem, co vám stojí za to číst, jak se mi daří. Hanka

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka