"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pátek 14. června 2013

Den 19

Pártek 14.6.


Ráno jsem se vzbudila s úplně jinou náladou než jsem včera usínala. Moc to nechápu, ale tak nějak cítím, že moje tělíčko si říká o odpočinek. Přeci jen poslední týden (resp. 10 dní) bylo dost náročných. Takže běhání se nekonalo... fakt jsem se cítila dost unavená a měla jsem před sebou celý den v kadeřnictví.


Ranní váha: 93,4 kg (bezva, ustálilo se to)


Snídaně: 3 vejce s řapíkatým celerem (nakoupit jsem nebyla a bylo dost těžký něco vybrat - vyžráno)


Oběd: trošku brambor, 100 gr. plátek kuřecích prsou a zeleninová obloha


Káva s jedním cukrem


Svačina: sýr cottage (200gr.)


večeře: kuskus se zeleninou - mňam! Malý dezertní talířek, ale hromádka ;)


Po večeři: 3 sušený švestičky, ale nebyly z vlastní zahrádky  :)


Konečně jsem byla nakoupit, jupí! Takže jsem si koupila mraky zeleniny - čerstvé i mražené, kuskus, luštěniny, ovesný vločky, sušený ovoce a mandle atd. Zítra se fakt těším na snídani! Zkusím si udělat ovesnou kaši s rozinkami, medem a skořicí. Jsem na to zvědavá :)


Dopoledne jsem byla hodně utahaná, ale během odpoledne se to zlepšilo. Zítra ráno bych chtěla zas vyběhnout. Jdu sice potom do práce, ale věřím, že se vykopu...

Jo a taky hodně piju, vodu z vodovodu, ale to už dělám roky...

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka