"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 17. června 2013

Den 22

Můj milý hubnoucí deníčku :)

Třetí den cvičím Jillian, ta mi dává! Těším se, že opravdu začnu cítit radost a lehkost, které se prý po cvičení (a dokonce i při něm) dostavují. Já mám spíš pocit, že vypustím duši :) Potím se a občas i hekám :) Ale každý den udělám o dva kliky víc. Tak asi to časem fakt půjde s radostí, dnes jsem sama sebe přinutila se při tom hekání občas usmívat...

Ranní váha: 93,2 kg nějak jsem se zastavila... no, uvidíme

Snídaně: ovesná kaše s rozinkami, brusinkami, medem, mandlemi a skořicí

Oběd: zeleninový salát s kuřecími nugetkami a dresingem

Káva s jedním třtinovým cukrem

Sváča: kysané podmáslí

Večeře: na olivovém oleji restovaná zelenina (celer, mrkev, jarní cibulka, lilek, žampiony, řapíkatý celer, brokolice a fazolové lusky) to mám fakt ráda.

Dnes jsem tak přemýšlela co vlastně cítím v souvislosti se změnou mých návyků.
  • Není to pro mě vůbec za trest, což mě docela překvapuje
  • Další věc je, že kolik lidí, tolik názorů na správnost stravy nebo různého cvičení
  • Taky si uvědomuju tu čistotu chutí a vůní, když člověk opravdu přemýšlí nad tím, co sní
  • Cítím obrovskou úctu a lásku ke svýmu tělu a naslouchám mu
  • Uvědomila jsem si moudrost svého těla, vím, co je pro mě dobré a co ne a taky mnohem čistěji a lépe vnímám, co mi říká
  • Když nejím maso, jsem mnohem klidnější a vyrovnanější
  • Mám fakt ráda zeleninu (třeba jsem objevila kouzlo celeru)
  • Nemám chuť na sladkosti, což taky nechápu
  • Dokážu žít bez mnoha věcí, což jsem si myslela, že není možné (např. chleba)
  • Zvládnu vyjít kopec a mluvit přitom do telefonu
  • Jsem tak trošku nadržená
  • A prdím :)

Hlášení podáno a já jdu do postele... číst :)  Cítím se fakt vyrovnaně a příjemně. Jen jsem malinko unavená, ale to připisuju právě skončené menstruaci. Teď už by to mělo být dobré.

Pondělí 17.6.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka