"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 10. června 2013

Den 15

Můj milý deníčku

Menstruace, pardon, pokud vám tohle slovo připadá neslušné :)

Bolí mě bříško a nic se mi nechce, mám rebelskou náladu. Nechce se mi dělat co bych měla, ale chce se mi dělat, co bych neměla :)

Ranní cvičení: nic ;)

Ranní váha 95,0 :) - myslela jsem si, že mi váha stojí, ale za těch 5 dní jsem šla dolů o 0,80 kg, což je vlastně moc fajn, vzhledem k tomu, že mám menstruaci a moje tělo zadržovalo vodu.

Snídaně: suchý žitný celozrnný chleba a čaj - ježíš, to je jak v base :)

Oběd: jedno maličký kuřecí stehýnko a asi jedna brambora (malej / dezertní talířek)

Sváča/chvíli po stehýnku: trošku hovězího vývaru

Véča: zase trošku hovězího vývaru se zeleninou a kachními srdíčky

A ještě jedna véča - asi za 2 hodiny: zeleninový salát (ledový salát, pár rajčat, mrkev) s kousíčkem balkánu a troškou oliv. oleje

Odpo: káva s trochou mléka bez ničeho, heč :)

Viděla jsem dnes super video, který mě fakt nakoplo. Ale bohužel je smazaný z youtube... nechápu, ještě před dvěma hodinama tam bylo :) Co už :) Ale! Kamarádka to našla jinde.. http://www.dailymotion.com/video/xrjuc6_vitejte-v-novem-tele-1_sport#.UbYgQ-e8B4B

Ukážu vám taky něco z dílny muže, u kterého jsem byla na výborném motivačním víkendu, na semináři tělo jako důkaz. Jedna žena pod jeho vedením zhubla ze 160 na 80 kilo!

Pondělí je u konce a já se cítím skvěle. Rozhodla jsem se, že chci hubnout trošku rychleji. Zítra mám schůzku s výživovou poradkyní a taky si pořídím přípravky na odkyselení organismu. Jo a po skončení menstruace, přidám ještě jedno cvičení, každý den. Ajajaj :) no nic, slovy klasika... radóóóst :)





Pondělí 10.6.2013

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka