"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 3. června 2013

Den šest

Dnes ráno jsem si uvědomila, že svou proměnou chci inspirovat ostatní ženy a ráda bych použila svou tělo jako důkaz, že to lze. K tomu, abych mohla lépe inspirovat ostatní ženy, potřebuji sdílet ještě další okolnosti.


Takže s tím začnu dnes a nebudu se vracet ke dni jedna. Svůj životní styl jsem změnila ke dni jedna a předcházel tomu víkendový seminář v Bratislavě Andyho Winsona, který byl pro mě opět transformační. Takovýchto transformací jsem v životě prožila už několik. Miluju je i když se vždy velmi bojím. Ale pochopila jsem, jak můžu svůj strach opravdu transformovat v obrovskou energii.


Ke své změně návyků rovněž využívám svého menstruačního cyklu. Začala jsem ve své Akční fázi. Ve fázi, která začíná prvním dnem po skončení menstruace. Tzn den číslo 7. (Menstruační cyklus se počítá ode dne jedna, kdy začínáme krvácet).


Protože už delší dobu žiju v přátelském vesmíru, zázraky nejen přitahuji, ale rovnou využívám a prožívám různé “náhody” které se dají též nazvat jako synchronicita. Díky těmto okolnostem jsem získala víkendový seminář zdarma (je v hodnotě 298 euro) a navíc v době, kdy začínala moje Akční fáze (tzn den 9 a 10 mého menstruačního cyklu) což je pro každou ženu  ideální doba na změnu návyků. Právě tento víkend zasvětím tomu, že dokončím mou knihu na toto téma.


Včerejší den jsem měla první malou krizi, kdy jsem se cítila unavená, bez energie a měla jsem chuť na sladké. Myslím si, že vím, co to způsobilo. Měla jsem k obědu variaci listových salátů s kachnou. A právě maso vnímám jako zdroj té disbalance. Jsem krevní skupina A a pro mou skupinu je doporučeno nejíst maso. Velmi prospěšné jsou pro mě určité druhy ryb a sem tam můžu mít kuřecí a krůtí maso. Samozřejmě nevím, zda to spolu souvisí, ale moje intuice mi napovídá, že ano.


Odpoledne - svačina: sýr cottage


Večeře: salát z ledového salátu, řapíkatého celeru a polníčku s mozzarelou a olivovým olejem


Ale po večeři jsem měla fakt děsný chutě a snědla jsem asi 5 sušených švestek, jeden banán a asi dvě polévkové lžíce suchých čokoládových musli. Vím, že to není zas tak hrozné, ale vadil mi ten pocit, kdy jsem nebyla schopná ovládat svoje chutě. Zkusím prozatím maso (kromě třeba jednou týdně kuřecího) vynechat a baštit jen ryby.


Ranní váha: 95,9 kg (ty jo super!) :) Ranní cvičení: Pět Tibeťanů (14 opakování)

Dnes se chci vyfotit v plavkách, abych měla obrázek k porovnání. Taky přidám míry v cm.

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka