"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 3. června 2013

Den čtyři

30.5.2013


Ranní váha 96.6 kg


Byla jsem běhat, kombinuji běh a chůzi, dohromady asi 11 minut a pak 7 minut chůze. Měla jsem pocit, že 30 minut nikdy nezvládnu! Ale vím, že zvládnu, chce to jen nějaký čas a vydržet :)


Snídaně: jeden chleba s máslem a půlka s marmeládou


Včera jsem byla hodinu a půl na józe.


Včerejší odpolední svačina: půlka suchého chleba se solí, půl polní okurky a jedna mrkev,


Večeře: zeleninový salát, dvě vejce a trochu balkánského sýra.


Žádný hříchy, jsem na sebe fakt pyšná.


Jo a dnes ráno, když jsem si protřepávala nohy, tak jsem se kopla do prostředníčku na pravé noze a asi jsem si tak trošku ukopla nehet. Doufám, že ho nemám zlomenej nebo tak něco...ani se mi to nechce zkoumat, uvidím později. Akorát mi to trošku krvácelo kolem nehtu a trošku to bolí. Jsem fakt křemela :)

Kompletní zpráva - zvládám to skvěle a nemám pocit nějaké nepříjemné drezury. Pokud to půjde takhle dál, jsem ready!

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka