"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

čtvrtek 13. června 2013

Den 17

Můj milý deníčku :)

Ranní váha jde zas dolů, super, páč kdyby ne, tak to by mě fakt naštvalo... 95,4 kg

Cvičení: nic :) ajajaj, to není dobrý :) slibuju si, že zítra už jdu běhat!

Snídaně: plátek žitného chleba, trocha kefíru

Oběd: lilek s nivou a trošku brambor, zeleninový salát

Svačina: mrkev, trošku kefíru

Večeře: v troubě grilovaný lilek, celer a cibulka

Večer jsem dostala sprda od mého buddyho. Necvičím a to je špatně. Ale na druhou stranu jsem cítila, že potřebuju menstruační voraz. Takže jo, přiznávám, že jsem lenoch líná, ale na druhou stranu respektuju svoji lenost a vím, že to zas doženu později. Není nutný to hrotit ;)

Daří se mi skvěle. Nemám vůbec chuť na sladký. Což se fakt jako divím. Chci si koupit nějaký potraviny ve zdravé výživě a zkusit něco, co jsem nikdy nejedla. Jako třeba ovesnou kaši nebo pohankový placky a tak.

Mám tento týden hodně práce, takže ani nestačím myslet na to, jestli mi něco chybí. Taky dobrý způsob, nenudit se! Doporučuju :)

Navíc... jsem zamilovaná! Ale o tom až potom :)

Pa pa a krásný den všem

Středa 12.6.2013

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka