"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 24. června 2013

Den 29

Milý deníčku


Tak dnes jsem si poprvé dala level 2 s Jillian... ta holka je šílená! A já taky :) chce mě zabít!!! Pomóóóc! Nejde to bez tohohle? No jo, já vím, že ne... Myslela jsem, že bude po mě... Jediný, co mě těší je to, že věřím ve výsledek. A každý den si říkám... užívej si proces. Do toho se musím vědomě nutit. Trénuju heslo že cesta je cíl. Ale je fakt, že po cvičení (asi tak půl hodiny a více) se cítím skvěle. Když jdu úplně splavená do sprchy, tak jediný pocit štěstí spočívá v tom, že jsem fakt ráda, že jsem to přežila :)


Ranní váha: 93 :) no jo no...


Snídaně: jáhelná instantní kaše - 640 KJ


Oběd: hovězí vývar s masem a zeleninou 1650 KJ
dušená zelenina 135 KJ


Káva + 1 třtinový cukr


Svačina: 2 dcl kefíru 380 KJ tvaroh s trochou cukru a skořice a slunečnicová semínka 1000 KJ


Večeře: dušená zelenina se sýrem + trošku vývaru (dneska mám nějakej hlad a chutě) :) 1480 KJ

Natočila jsem konečně video. Nejdřív jsem se bála, že nevím, co mám říkat a nakonec je to samozřejmě moc dlouhý! Polepším se ;)

Pondělí 24.6.

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka