"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 3. června 2013

Moje milé krásky, 

minulý víkend jsem byla na semináři u Andyho Winsona s názvem Tělo jako důkaz a učinila jsem velké rozhodnutí. Chtěla bych se s vámi o něj podělit. Do konce roku chci zhubnout 20 kg a hlavně úplně měním svoje stravovací návyky a životosprávu.

Začala jsem hned na semináři a zatím se mi celkem daří. Chtěla bych zprovoznit Blog, kde budu každý den dávat malou reportáž o tom, jak se cítím, co jím, jak cvičím a jak pokračuji v hubnutí. Taky přidám jednou za měsíc fotku v plavkách a míry. Dnes se vyfotím a napíšu míry a váhu, které jsem měla před týdnem.

Proč to chci dělat veřejně? Jednak proto, že chci inspirovat ženy k proměně, pokud nejsou spokojené se současným stavem (což je vlastně celková vize tohoto mého projektu Glamour Woman - www.hankapiskova.cz) a jednak proto, že se znám a vím, že potřebuji k velké změně nějakou výzvu. A tak jsem tedy postavila sama sebe do situace, kdy budu veřejně kontrolovaná a odhalená, čímž se stávám velmi autetickou a zranitelnou (pokud bych vám lhala, už nikdy mi neuvěříte a zahodím celou svou životní práci).

A protože věřím, že to dokážu, ráda bych to s vámi sdílela. Možná budu někdy potřebovat podpořit a nebo zas naopak já podpořím a inspiruji vás.

Věřím, že síla je ve spolupráci a sdílení. Nikdo z nás není na světě úplně sám a zároveň jsme tu každý sám za sebe. To je kouzlo paradoxů života. Všichni jsme jedno a každý jsme jedinečný.

Mějte krásný den. Vaše Hanka

PS. tohle už nejsem Já ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka