"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

úterý 4. června 2013

Den deset

Hej, jako fakt miluju tenhle přátelskej vesmír! Zázraky na denním pořádku? Why not! ;)


Jedu teď na 4 dny do Prahy (což znamená, že můj denník budu psát do bločku a zveřejním až v neděli), kde budu pracovat (jsem členkou Top Schwarzkopf Professional týmu pro ČR a Slovensko) a taky tam mám nějaké business schůzky. A na jedné ze schůzek budu upravovat vlasy Denise Palečkové a Richardu Vojíkovi (http://www.tantraworld.cz), což už je samo o sobě super, protože tihle dva jsou fakt výborní a navíc moje krevní skupina. Ale co mi přijde jako opravdový zázrak, je to, že mě včera Denisa pozvala na jejich seminář výměnou za moje budoucí kadeřnické služby! Jsem fakt nadšená, protože to už je druhý seminář během 14 dní, který jsem  získala zdarma. Ten první byl zmiňovaný Andyho seminář Tělo jako důkaz v hodnotě 298 euro, který jsem získala na akci MIO živě. O tom vám taky někdy povím, to je skvělej příběh!


Jak to říct (abych nedávala energii tam, kam to rozhodně posilovat nechci - nedostatek a strach...), ale pojmenovat to chci. Mám teď trošku finančně náročné období, které se sice jistě brzy změní, ale teď ještě ta energie vyjádřená ve hmotě někde rotuje. Už se těším, až přiletí. To potom bude fičák :) A stejné je to vlastně s mužem mého života, je někde na cestě, fešák, a dává si na čas. Proč o tom mluvím? Protože chci, aby bylo možno za nějaký čas porovnat myšlenkový stav s tzv. “realitou”. Takže ok, peníze a muž v mém životě do včerejška nebyli, ale už nějakou dobu si tvořím budoucnost a vím, že tam budou. Třeba zrovna dnes přijde láskyplný a skvělý muž i úžasné peníze :)


Tak zpět k důvodu mého deníku.


Dnešní váha 95,8 (škandál!) :)


Ranní cvičení: 5 Tibeťanů - 16 opakování


Snídaně: bílý jogurt se zbytkem ochutnávkového domácího musli


Včerejší menu - bylo ve znamení zeleniny :)


Oběd: zeleninová polévka s trochou sýra gouda


Kafe s jedním cukrem a kostkou hnědýho hovínka :) (čokoládu si prostě zhnusit nenechám!)


Svačina: zeleninová polévka bez sýra gouda :)


Večeře: salát - okurka, rajčata, řapíkatý celer + mozzarela + semínka slunečnice opražená nasucho + dresing z bílého jogurtu, olivového oleje a česneku (to byla fakt mňamka)


Na sváču do autobusu si beru zakysaný nápoj.


Jo a taky jsem zapomněla uvést, že piju jen čistou vodu z vodovodu, ale to už dělám několik let, to je pro mě už norma.


Tak se jdu nachystat, oblíknout si sukýnku a červený botky a jedu na výlet. Jen mě mrzí, co se teď v Praze a jiných městech děje se záplavami. To fakt sranda není. Udělala jsem aspoň to nejmenší, co můžeme udělat všichni a poslala jsem dárcovskou DMS...

Mějte krásný den a věřte na zázraky. Ale prd, počítejte s nimi! Mám to stejně...

Středa 5.6.2013 www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka