"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

neděle 16. června 2013

Den 20

A sakra!

Sobota ráno a já jsem se rozhodla, že udělám něco se cvičením. Takže stačilo 25 minut s touto dámou a mám pocit, že umřu! Klepou se mi ruce i nohy a jsem totál grogy. Hmmm, to bude zajímavý... :) Za chvíli jdu pracovat, tak to rozchodím :) Moje úžasná a milovaná kamarádka Zdeňulka tohle cvičení jede už 22 dní a začíná 3 level... musím jí dnes znovu vyseknout poklonu!

Ranní váha: 93,7 kg

Snídaně: ovesná kaše s rozinkami, brusinkami, sekanými mandlemi, medem a skořicí (hodně mňam)

Oběd: dušená zelenina (celer, mrkev, lilek, brokolice, fazolové lusky, cibule) s kuskusem (udělala jsem toho nějak hodně :) ) a pstruh lososovitý (asi 120 gr) - nevím, co to je za zrůdičku, každopádně byl výbornej! Jdu na chvíli na zahradu relaxovat. Přijde moje drahá kamarádka... Bylo toho poslední dobou docela moc, potřebujeme trošku voraz. A vezmu si sebou kávičku s jedním třtinovým cukrem a možná i kostečku čokošky, ještě uvidím :)
Nedala jsem si čokoládku, jsem dobrá!

S kamarádkou jsme se poměřily po 3 týdnech změny návyků a tady jsou čísla:

Krk - 2 cm
Hrudník - 4 cm
Pas - 4 cm
Boky - 2 cm
Ruka stejně
Stehno - 3 cm

Dobré, že?

Svačina: zeleninový salát s půlkou sýra cottage

Večeře: dušená zelenina a kuskus - udělala jsem toho nějak moc :)

Přidávám dnes odkaz na fotky z úžasného semináře Tělo jako důkaz.

Sobota 15.6.2013

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka