"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 3. června 2013

Den tři

29.5.2013


Můj milý deníčku


Včera byl opět nádherný den. Cítím se skvěle. Jen jsem měla včera zvláštní tělesné pocity, které dnes tak trošku přetrvávají. Mám pocit, že moje ego se brání síle mého srdce a tělo je z toho trošičku zmatené. Prožívám stav podobný tomu, když jsem se v životě hodně bála. Když mi někdo ubližoval. Třesou se mi trošku ruce, mám žaludeční neurózu a chce se mi plakat. A hlavně k tomu není žádný rozumný důvod, protože jsem nesmírně šťastná. A tak si právě te´d dovoluji plakat a rozpouštím ten hluboký smutek, který v sobě mám. Pláč čistí a odplavuje. Je skvělý...


Dnes ráno jsem si zacvičila 5 Tibeťanů a na snídani si dávám jeden chlebík, půl na půl  s tvarohovým sýrem a máslem a džemem.


Moje dnešní váha je 96,5 kg což znamená, že mám už kilo dole! Dnes ráno, když jsem stála nahá před zrcadlem prožil jsem opravdu zvláštní pocit. Dívala jsem se na sebe a možná poprvé v životě jsem sama k sobě cítila tak obrovskou úctu a lásku, že mě to až překvapilo. Dnes poprvé jsem viděla jak nádherná jsem. Uvnitř i navenek. Miluju svoje tělo. Už teď jsem krásná. I se svými pár kily navíc. Ať už bude moje váha jakákoli, vím, že vždy už budu krásná.

Pomalu vstupuju  do svého týdne ženskosti a cítím jak se zjemňuju... Užívám si to, je to nádherný pocit být ženou ♥

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka