"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pátek 17. října 2014

Jsem zpět ;)

Ty jo, dívám se na poslední příspěvek a nemůžu uvěřit tomu, že je to tak dlouho, co jsem přestala psát. Za tu dobu se stalo pár poměrně zásadních věcí.

První z nich je, že jsem prodala svůj dům a uvolnila jsem se ze spárů hypotéky. Což je super, ale na druhou stranu jsem se vlastně tak trošku stala bezdomovcem :) Což mě ale přivedlo k dalšímu poměrně zásadnímu kroku, který se vlastně pojil k předchozímu rozhodnutí prodat dům. A to je na nějakou dobu zkusit žít jinde, než v ČR. Vlastně to původně bylo obráceně, nejdříve jsem se rozhodla, že chci zkusit něco úplně jiného a odstěhovat se do země, kde je stále teplo. Tou zemí je Egypt. Možná se ptáte proč zrovna Egypt, ale to bych si asi nechala na jiný článek.

Takže loni po říjnové dovolené jsem se rozhodla prodat dům a odletět. Teď jsem si uvědomila, že včera, když jsem si koupila letenku, to byl přesně na den jeden rok od mého návratu z Egypta. Jak symbolické...

Během toho roku se stalo spoustu věcí a přesně do roka se uzavřel jeden kruh. Vážně je to zajímavé. Dost dlouho trvalo než se dům prodal a všechny záležitosti se vyřídily. V listopadu loňského roku sem potkala jednoho muže, který se poměrně zásadně zapsal do mého života a do mého srdce. Během tohoto roku jsem změnila své rozhodnutí a začala jsem si myslet, že bych možná mohla žít tady. S tímto mužem. Náš vztah je plný lásky, přátelství a velkého porozumění i souznění, ale má jedno velké ale. Zatímco já si dovedu představit tohoto muže jako svého partnera, on to má jinak. Věřím, že mě svým způsobem velmi miluje a že jsme si vzájemně mnohé předali, ale on bohužel touží po jiné partnerce. Nesplňuji jeho představu o fyzické podobě jeho partnerky a to je bohužel věc, která se nedá změnit. Tudíž jsme se dohodli, že zůstaneme přátelé (oba víme, že náš vztah je úžasný a posilující pro oba), ale že spolu nebudeme vytvářet partnerské pouto. Bylo to pro mě opět hodně těžké období plné bolesti a smutku. Ano, moc se ještě neumím vyrovnávat s lehkostí a radostí s tím, když se můj sen rozplývá jako mlha nad ránem. Souhlasím s tím, že nás bolí naše nenaplněná očekávání a učím se si je nevytvářet. Nicméně toto umění zatím ještě zcela neovládám.

Tento muž mě během doby, kdy se prodával můj dům hodně podržel a pomohl mi zase poznat mě samotnou z trochu jiné strany. Jeho tématem je intimita, sexualita a psychologie (on by to jistě napsal jinak :) ) a tudíž jsme spolu hodně na tato témata diskutovali a vzájemně jsme se učili. Jsem moc vděčná za čas, který jsme spolu strávili. Mnohé mi dal. Věřím, že se naše cesty úplně nerozejdou, ale pokud ano, pak ti mnohokrát děkuji za vše, co jsi mi dal Honzi.

 Je možné, že se ještě mnohokrát k našemu vztahu a postřehům, které jsem díky němu získala, vrátím, ale teď je čas jít dál.

I tento nenaplněný vztah přispěl k tomu, že jsem se rozhodla vrátit se ke svému původnímu snu a udělat ten velký a poměrně bláznivý krok. No a protože jsem asi dost bláznivá na to, abych pořád zkoušela a zkoumala co chci a co nechci, udělala jsem to. Včera jsem si koupila jednosměrnou letenku do Egypta. Odlétám 15 ledna.

Než se tak stane. uplynou skoro 3 měsíce a já bych se zas ráda vrátila ke psaní blogu a sdílení svých myšlenek a pocitů s vámi. Možná jste si všimli, že jednou z mých priorit v životě jsou vztahy, dá se tušit, proč jsem se rozhodla právě pro Egypt...

Pro dnešek vám přeji krásný den a těším se na vaše komentáře na facebooku ;)

S láskou Hanka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka