"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

středa 23. října 2013

Den 140 a uplynulých 21 dní bez kontaktu

Moji milí,


děkuji všem za přízeň a za to, že jste se mnou zůstali přesto, že jsem tu 21 dní nebyla. Vracím se zpět z cesty. Ta cesta trvala 21 dní. Část této cesty jsem strávila na dovolené u moře, konkrétně v Marsa Alam v Egyptě, část na semináři v Bratislavě a část v mém domě, sama ze sebou.


Začnu od hubnutí. moje váha se za tu dobu nezměnila. Možná je malinko vyšší. Dnes ráno jsem na váze viděla číslo 84 kg. Na dovolené v Egyptě jsem si dovolila být free a nekontrolovala jsem tolik co a kolik jím. Základem mého jídelníčku byla stále zelenina a ovoce, ale přidala jsem i trošku pečiva (kroasany s čokoládou na snídani, pečené placky v peci na oběd, palačinka ke svačině a výborné cosi, co vypadlo  trošku jako slaný koláč k večeři) a to se samozřejmě hned odrazilo na mé váze. Takže jsem se vrátila s dvěma kily navíc ;)


No což, mám ještě dva měsíce a zbývají mi 4 kila do mého maxima, kterým je 80 kilo. Možná půjdu k big challenge a budu chtít dosáhnout 77, ale možná taky ne. Vlastně jsem zjistila, že mi na tom až tolik nezáleží. Myslím tím na čísle, které vidím na váze. Důležité je jak se cítím a to rozhoduje. Cítím se skvěle. Kdyby jste se chtěli mrknout jak vypadám, tak tady mě máte v celé mé kráse :)





V Egyptě jsem dozrála k dalším velkým rozhodnutím, se kterými se s vámi časem podělím. K velké změně došlo i v mém soukromí, ale zatím o tom psát nebudu. Dejte mi prosím chvíli čas.


Dnes bych ráda podpořila všechny z vás, které se vydaly na cestu hubnutí a na chvíli ztratily směr nebo uhnuly z cesty (jako právě já na dovolené). Dámy, nic se neděje! Jen prosím nerezignujte. Nevzdávejte to a vraťte se zpět ke svým novým návykům. Já vím, že máte chuť to vzdát. Ale nedělejte to! Šupy šup zpět. Berte malou či větší přestávku v dodržování nových návyků jako opravdu přestávku a ne jako selhání. Protože co je důležité? Ne to, aby jsme byli stále perfektní, ale pokud zakopneme a třeba i spadneme a natlučeme si čumáčky, musíme vstát, otřepat si kolínka, pofoukat bolístky, nadechnout se a jít dál!


Tak tedy dnes máme 23.10. a já pokračuji na cestě za svým cílem. Budu ráda, pokud mě budete stále doprovázet a zůstanete po mém boku. Dělá mi dobře vaše podpora a děkuji vám za ni.


Těšte se na nové poznatky, nové cíle, plány a příběhy. Mám jich pro vás dost ;)

S láskou vaše Hanka

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka