"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

středa 30. října 2013

Den 146 a 147

Well. :) Další dva dny mého krásného života. Dnes jsem měla poměrně hodně silnej zážitek. Povídala jsem si s klientkou a uvědomila jsem si jednu věc. Že jsem na konci jednoho svého životního období. Stalo se vám to taky někdy? Že jste věděli, že už je čas? Čas na změnu… Že jste prostě bytostně cítili, že pokud něco neuděláte, umřete, prasknete, zblázníte se? Tak přesně v tomto stavu jsem se nacházela dnes já.


V podobném stavu jsem se nacházela těsně předtím než jsem začala hubnout. Taky jsem věděla, že je čas. Že jsem připravená. Že už nechci. Že už nemůžu… že právě teď začínám měnit svůj život. Potažmo sama sebe. Věděla jsem, že mám dost síly, odhodlání a schopností to udělat. A zvládla jsem to.


Teď jsem v podobné situaci. Můj nápad, který jsem před rokem dostala, začíná dostávat konkrétní podobu. Jednám s investorem, kterému se můj projekt líbí! Před rokem jsem si myslela, že to nikdy nepůjde, že nikdy neseženu peníze, že toho nejsem schopná…


Po roce a půl intenzivní práce sama na sobě vím, že jsem schopná všeho, čemu uvěřím. A taky vím, že existují lidé, kteří mají peníze a chtějí je investovat do zajímavých projektů. A jednoho z nich jsem potkala… Nechci o tom zatím moc mluvit, protože je to v jednání, ale vím (fakt to vím!), že to dopadne! Vím, že můj projekt bude! Že se stane skutečností.


Cítím se jako bych byla těhotná… už vím, že mám v sobě dítě, ale ještě to nikdo jiný neví. Už vím, že ve mě poroste, ale ještě to není vidět. Už vím, že ve mě poroste a že mu dám to nejlepší, co můžu, ale nikdo kromě mě neví zda jsem toho schopná. Už vím, že to bude holčička, ale nikdo mi nevěří :) prostě ten stejný pocit… to dítě donosím, narodí se a já udělám vše proto, aby rostlo, sílilo, krásnělo a začalo po čase žít svůj vlastní život.

Jsem těhotná mým nápadem. Mým novým projektem. Jsem těhotná mým snem… A vím, že se můj sen jednoho krásného dne opravdu narodí. Držte mi palce prosím ♥

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka