"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 4. listopadu 2013

Den 147 - 151

Nestíhám psát, zato stíhám žít :) Děkuju vám všem, co můj blog čtete, díky vám se přinutím aspoň jednou za pár dní bilancovat a mít přehled o tom, co se v mém životě děje.

Za posledních pár dní jsem došla k opravdu velkému rozhodnutí. Příští rok v červnu se rozhodnu zda prodám svůj dům a zabalím kadeřnickou kariéru v Třebíči. Možností co dál je hodně, ale nejdůležitější bylo toto rozhodnutí. Připravuji velký kadeřnický projekt a s ním se váže i rozhodnutí o domě. Uvidíme v červnu…

V prosinci skončí moje velká výzva a začne další. A tou je můj kadeřnický projekt. V lednu 2014 bych ho ráda spustila. Podrobnosti zatím uvést nemůžu, ale věřím, že vám o nich brzy povím.

No a mé velké rozhodnutí se týká života mimo ČR. Rozhodla jsem se, že udělám to, co mě už dlouho láká. Skončím kariéru kadeřnice (opustím každodenní práci na salonu) a půjdu žít jinam. Do teplých krajin. Začnu s Egyptem. Možná se ptáte proč zrovna Egypt. Nedokážu vám to logicky zdůvodnit. Je to moje srdcová záležitost. Táhne mě to tam  už hodně dlouho. Není to zbrklé rozhodnutí na základě jedné dovolené…

Rozhodla jsem se najít odvahu a splnit si něco, po čem toužím. Přesto, že to nemá žádnou “logiku”. Přesto, že to není vůbec rozumné. Přesto, že asi budu vypadat jako cvok. Přesto, že je mi tolik, kolik mi je… nebo možná právě proto, že mi je tolik, kolik mi je :)

Život je příliš krátký na to, abychom si neplnili naše sny a žili život, který nás přestal naplňovat. My ženy jsem úžasné v tom, že dokážeme poznat když už se něco odžilo, když už je to prostě po smrti. Samozřejmě že to umí i muži, ale my ženy to máme jaksi více v sobě. Je to jeden z našich darů... 

A jak říkají právě Arabové: “Když zjistíte, že jedete na mrtvém koni, sesedněte…” Je čas sesednout a najít si nového koně. Mladého, plného energie a chuti běhat. A tím je právě nový životní směr.

Tak a je to venku. Tohle je první krok na cestě k novému životu. Rozhodnout se a začít dělat malé krůčky novým směrem. Doporučuji vám (pokud cítíte, že se něco přežilo) ať uděláte to samé. 

Bilancujte pravidelně svůj život a nejlépe každý den večer se sami sebe zeptejte: “Kdyby dnešek byl posledním dnem mého života strávil/a bych ho stejným způsobem?” Pokud vaše odpověď bude po dobu delší než jeden měsíc znít NE, je načase něco změnit…

Jo a pro ty, co mi pořád říkají, že mám pevnou vůli a tak… tady máte důkaz že to tak není! Víkend s kamarády plný jídla, pítí a legrace…jednou za čas si dám i pizzu (i když to je od května poprvé) :) Ano, základ jídelníčku mám stejný, ale dopřeju si i něco fakt nezdravého, když na to mám prostě chuť... ale to už je odměna za těch pár měsíců přemýšlení a tvoření nového stravovacího systému...

Krásný den všem. Vaše Hanka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka