"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 18. listopadu 2013

Den 154 - 164

Ahoj všem, já vím, dlouho jsem se neozvala! Omlouvám se všem. Tak pojďme na to. Můj život je plný převratů a změn, jako bych s koncem roku měla potřebu uklidit a dokončit vše, co už dlouho volá po nějaké změně.


Jednou z těchto událostí je prodej mého domu. S touto myšlenkou koketuji už více než 2 roky, ale čekala jsem na o, až můj syn dostuduje. A to se právě letos stalo. A po návštěvě Egypta jsem se rozhodla definitivně. Chi žít někde, kde je teplo a moře. Takže rok 2014 se ponese v duchu příprav na tuto změnu. A prvním krokem je prodat dům…


Dalším krokem je rozjet nové podnikání, které mi umožní žít kdekoli na světě. Znáte pojem plážové podnikání? Tak to je přesně ono… už se na tom pracuje. Hned, jak bude hotový web, prozradím Vám podrobnosti. Věřím v úspěch mého projektu a těším se na jeho realizaci. Moc! Na můj nový život. Vždy s koncem roku mám potřebu opustit nefunkční a začít se věnovat novým věcem. Letos si to vážně užívám plnými doušky.


Co se týká proměny mého těla, tam jsem se lehounce zasekla. Vlastně ani nevím proč, ale respektuji to. Moje první myšlenka byla taková, že do konce roku budu mít méně než 80 kilo. To budu! Ale těch 77 možná nedám. Moje současná váha je 82 kg a do konce roku nám zbývá 6 týdnů. Což by při mé bývalé rychlosti hubnutí stačilo, ale vzhledem k tomu, že za poslední 2 měsíce šly dolů jen 2 kila… nevím, nevím :-( Nicméně jsem se rozhodla svoje tělo (a jeho moudrost) respektovat a nehrotit to. Takže pokud na konci roku bude moje váha aspoň 79,9 kg, považuju svůj cíl za splněný!

Jo a taky Vám se už brzy hodím nové srovnávací fotky, přeci jen se blíží datu 27 které je pro mě začátkem a koncem mé změny... začala jsem cíleně 27.5.2013, kdy jsem na své váze viděla číslo 97.5 kg - ale v lednu 2013 tam bylo číslo 101 kg...). A 27.12.2013 považuji za datum konce mé výzvy, kdy chci méně než 80 kg. Takže už brzy se dotknu magického čísla 20 kg dole... a přesně toto mám napsáno na svém vision boardu. Mimo jiné ;)

Je možné, že se nakonec na číslo 77,5 dostanu, ale není to pro mě až tak důležité. Důležité je si svou váhu udržet a taky to, že jsem schopná změnit to, co mi nevyhovuje! A pokud se mému tělu líbí tato váha, tak ať mu zůstane. Pro mě je důležité se cítit v pohodě, štíhlá, zdravá, krásná a hlavně! nestresovat...


No a poslední nedořešenou oblastí mého života jsou vztahy a tam jsem se rozhodla už vůbec nepodnikat žádné kroky  a zůstat jen prostě otevřená, šťastná a svá. Věřím, že až bude ten správný čas, můj partner se objeví. V současné době mám kolem sebe poměrně dost mužů a je mi dobře. Důležité pro mě je, že vnímám muže jako tvory, kteří mi chtějí pomáhat, mají mě rádi a líbí se jim trávit čas v mé společnosti. To stačí. Potřebuju možná víc času a tak nějak se ve svém novém Já ukotvit a cítit se v bezpečí. Ona šoková terapie je fajn, ale zas na druhou stranu, pozvolné rozehřívání má taky něco do sebe :) Takže opět se starým rokem nechám odejít své staré Já a naplno dovolím tomu novému, aby se plně projevilo…

Co je pro mě taková nejdůležitější zpráva roku 2013? Dovol odejít všemu, co ti neslouží a co už nepotřebuješ. A co Vy?  Dovolíte to také?

Krásný den všem ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka